listopada 19, 2013

Szew kopertowy - jak to zrobić?

Zdjęcie pochodzi ze strony www.les.wroclaw.pl

Jak pisałam kilka dni temu - o tutaj - zamierzam uszyć z moich nowych nabytków materiałowych obrus na stół. Obrus ma być elegancki, ładny, z ładnym wykończeniem rogów. Ponieważ nie wiem, jak wytłumaczyć, o jakie wykończenie mi chodzi, wklejam zdjęcie obrusa, które znalazłam na stronie www.les.wroclaw.pl.

Thousand Reasons ostatnio podała mi link to tutoriala, jak wykonać takie wykończenie, ale mam wrażenie, że ta wskazana instrukcja pokazuje, jak uzyskać taki efekt z jednego kawałka materiału. Ja chciałabym, podobnie jak w tym obrusie, doszyć inny kawałek materiału (taką jakby lamówkę) i tak cudnie wykończyć rogi.No i mam problem:) 


Od dwóch dni siedzę, szukam, oglądam....Próbuję coś sama przećwiczyć na kawałkach materiałów i za nic nie mogę zrobić takich pięknych rogów:( W necie doczytałam, że taki szew nazywa się kopertowy (chyba, że coś pokręciłam). Niestety nie wiem, jak go wykonać, nie potrafię znaleźć czytelnej instrukcji. Czy ktoś z odwiedzających mojego bloga ma wiedzę, jak to zrobić takie piękne rogi i mógłby się nią podzielić? Wskazać miejsce do instrukcji dla laika?  Proszę....:)



2 komentarze:

  1. Oj chciałabym pomóc, ale tutaj i ja wysiadam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gargamelko, dziękuję za chęci. Zajrzyj tutaj http://www.adelaszyje.blogspot.com/2013/11/jeden-dzien-tyle-radosci.html - Magdiczka podzieliła się ze mną wiedzą, a ja dzielę się z nią dalej:) Może skorzystasz.

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP