grudnia 27, 2013

Kolejne wyróżnienia The Liebster Blog Award - DZIĘKUJĘ!



Święta, Święta i po Świętach...Spędziłam te świąteczne dni rodzinnie, miło a zarazem wesoło. Czas na kolejne szyciowe projekty. Zanim jednak pochwalę się nowymi "uszytkami" mam troszkę zaległości...W ostatnich dniach zostałam mile doceniona przez trzy blogerki - Vayle by me, FiraNNę oraz Sandra.była . Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Cieszę się, że podobają Wam się moje wypociny, że odwiedzacie mój blog i wspieracie miłym słowem, radą.

Troszkę zmodyfikuję zasady zabawy i odpowiem na wszystkie pytania bez wyszczególniania od kogo są, ze względu na to, że sporo z nich zostało zadanych przez wszystkie trzy blogerki. Nie gniewajcie się również za to, że nie nominuję kolejnych blogów do zabawy - wynika to z tego, że w ostatnim czasie większość czytanych przeze mnie blogów nominowałam w zabawach łańcuszkowych, a że działo się to na bardzo krótkiej przestrzeni czasu nie chciałabym ponownie nominować tych samych osób aby ich nie stawiać w niezręcznej sytuacji. Pozwólcie zatem, że sama odpowiem na pytania i łańcuszek znajdzie koniec właśnie u mnie. Łamię zasady z pełną odpowiedzialnością:)

Oto moje odpowiedzi na Wasze pytania:

  • Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Maszyna! To był impuls! Kiedy usiadłam do maszyny po raz pierwszy przyszła myśl, aby swoje zmagania opisać i pokazać. Blog powstał spontanicznie, bez planu, bez zastanowienia. Powstał, jest i bardzo się cieszę, że tak się stało.
  • Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie mam ulubionego filmu…wynika to z tego, że jak już mam czas to wolę poczytać książkę niż patrzeć w ekran telewizora. Do kina ostatnio chodzę głównie na produkcje 3d dla dzieci, więc…..filmowo jestem mocno „do tyłu”.
  • Z czego jesteś najbardziej dumna? Co jest Twoją największą dumą? Z czego jesteś najbardziej dumna w życiu?
Z czego jestem dumna? Z wielu rzeczy…..Dumna jestem, że uczę się szyć na maszynie. Duma mnie rozpiera, kiedy patrzę na dzieci i Moonsza. Dumna jestem, że mam fajne i ciekawe życie, w którym dane mi było pełnić różne role, mierzyć się z różnymi wyzwaniami i spotykać z wyjątkowymi ludźmi. Dumna jestem, że mam przyjaciół od wielu, wielu lat niezmiennie tych samych. Dumnie spoglądam w przyszłość, ciesząc się z każdego dnia, który dane jest mi przeżyć….
  • Jakbyś określiła swój styl ubierania się?
Stonowana elegancja):  Ostatnio coraz częściej jednak pojawia się codzienna wygoda….hm….muszę to zmienić:)
  • Gdybyś mogła wybrać kim byś była?
Gdybym mogła wybrać to byłabym sobą, taką jaka jestem teraz – szczęśliwą kobietą.
  • Wybierz: pikantne, słodkie, słone, gorzkie czy kwaśne?
Słone i kwaśne.
  • Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Sushi - odkąd poznałam sushi stałam się jego fanką. Z bardziej "normalnych" dań bardzo lubię wszelkiego rodzaju sałatki, sałaty.
  • W jakiej muzyce gustujesz?
Poezja śpiewana, ale w zasadzie słucham wszystkiego, co nie drażni mych uszu:)
  • Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie?
Moje ulubione wspomnienie….ciiiiii…..to tajemnica):
  • Co Cię uspokaja?
Czytanie książek a ostatnio szycie na maszynie.
  • Jaki jest Twój ulubiony zestaw kolorystyczny? Kolor, który najczęściej zakładasz na siebie?
Szary z fioletem, szary z zielenią/oliwką, biel i czerń.
  • Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Lato, lato, lato!
  • Czego nigdy nie zmieniłabyś w swoim ciele, co najbardziej Ci się podoba?
Oczy….
  • Czy myślałaś kiedyś o operacji plastycznej, jeśli tak to czego?
Operacja plastyczna….tak i nie….tak, bo zawsze coś by się znalazło do korekty. Nie, bo nie mam czasu na rekonwalescencję pooperacyjną):
  • Jesteś optymistką czy pesymistką?
Raczej szklankę widzę do połowy pełną a nie pustą, ale czy jestem taką 100% optymistką? Myślę, że jest we mnie sporo optymizmu, ale bywają dni, kiedy pesymizm też się pojawia…na szczęście nie dominuje):
  • Co daje Ci największe szczęście?
Nad tym pytaniem długo myślałam. Nie wiem co napisać): Największe szczęście….nie ma chyba czegoś, co mogłabym zdefiniować…szczęście dla mnie to ulotna chwila, uczucie, emocja, które się pojawia w konkretnym momencie, sytuacji, itp.  Takich chwil, emocji, uczuć jest w moim życiu na tyle dużo i na tyle często, że trudno mi przywołać jedną konkretną, namacalną sytuację, która daje mi największe szczęście.
  • Jak wyobrażasz sobie swoje życie za dwadzieścia lat?
Jestem pewna, że za dwadzieścia lat moje życie będzie równie barwne i ciekawe jak to, które trwa tu i teraz):
  • Co myślisz o klapsach jako metodzie wychowawczej?
Klaps nie jest metodą wychowawczą. Klaps jest wyrazem bezsilności i słabości.
  • Jakie potrawy wigilijne jadacie u siebie w święta?
Barszcz z uszkami lub zupa grzybowa, śledzie, ryby w różnych konfiguracjach smakowych, makiełki, kutia, pierogi z grzybami lub z kapustą i grzybami, kapusta z grochem, itp.
  • Ulubiony owoc?
Grejfrut za jego słodycz, kwaśność i gorycz - wszystkie smaki idealnie się komponują:)
  •  Kawa czy herbata?
Kawa, zdecydowanie kawa. Dzień bez kawy? Nie ma szans. Kawa jest u mnie zawsze i wszędzie.
  • Książka czy film?
Książka.
  • Mój sprzęt do szycia to...
Maszyna SIlvercrest z Lidla oraz Łucznik Predom 432.
  • Miasto czy wieś?
Miasto, bo lubię kiedy wokół życie tętni i gna do przodu  oraz wieś, bo można odciąć się od zgiełku miasta.
  • Moją drugą pasją jest...
Czytanie książek
  • Czego nie lubisz u ludzi?
Zawiści, zazdrości i interesowności…



Zmykam do maszyny:)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję tych (trzech!) wyróżnień. Zostać docenionym, to wielka sprawa. Z utęsknieniem wyczekuję tych zapowiadanych uszytków:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Errata:) Zostać docenionym to miłe:) Uszytki będą, będą:)

      Usuń
  2. Gratulacje serdeczne! To na pewno daje satysfakcję - potrójną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, na pewno takie docenienie jest bardzo miłe.

      Usuń
  3. Sympatyczna z Ciebie osóbka ;))) Gratuluję tylu wyróżnień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję FirANNA:) za wyróżnienie i miłe słowa:)

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP