grudnia 03, 2013

The Liebster Blog Award





Zostałam wyróżniona. Kilka dni już temu. Kolejny raz w krótkim czasie. Cieszy mnie to i onieśmiela zarazem, peszy troszkę i mobilizuje. Nie jest to kokieteria...Raduję się, że jesteście, czytacie, komentujecie, wyróżniacie, dostrzegacie w gęstej sieci blogów różnych. Fajne to uczucie:) co nie zmienia faktu, że takie sytuacje wywołują rumieniec na mej twarzy. Dzisiaj podziękować chciałam Skrzydlatej Chatce A.J., która wyróżniła mnie i nominowała w zabawie The Liebster Blog Award. Zasady tego blogowego "łańcuszka" podobne są do The Versatile Blogger Award, o którym pisałam tutaj. Różnica jest taka, że nie opisuje się 7 faktów ze swojego życia a odpowiada na pytania zadane przez osobę, która nominuje. A pytań jest jedenaście....Odpowiadam zatem na nie, z lekkim poślizgiem:

1. Wspomnienie z dzieciństwa do którego często wracasz...?
 Takich wspomnień mam wiele...W mej pamięci utkwiła małpka. Małpka-przytulanka. Kiedyś przytulanki nie były zbyt powszechne w sklepach a ja miałam gdzieś zdobytą "spod lady". Spała ze mną, bawiła się ze mną, wszystko ze mną robiła. Intensywnie była użytkowana, więc się pruła. W środku - trociny zamiast wszechobecnej dzisiaj kulki silikonowej. Mama ją zszywała, ja ją użytkowałam, ona się pruła. Długo była moją towarzyszką życia...aż zniknęła. Był płacz, rozpacz, lament. Pamiętam ją do dzisiaj, choć kiedy zniknęła miałam lat 3-4 a dzisiaj mam....hm....znacznie więcej:)

2. Ulubione danie...?
Sushi - jestem jego fanką. Mogłabym jeść na śniadanie, obiad i kolację. Niestety nie mam takich możliwości na co dzień…żałuję bardzo. Kilka razy próbowałam z Moonszem mym „ukulać” samodzielnie ulubione krążki – efekt nie do końca zadowalający, ale dało się zjeść.

3. Największa miłość...?
Moonsz i dzieci to moja największa miłość. Dla nich mogłabym zrobić wszystko. Ostatnio pojawiła się konkurencja – maszyna. No, ale jest to konkurencja niezbyt groźna, bo z większą łatwością zrezygnuję z maszyny niż z dzieci i Moonsza .

4. Kilka słów o sobie...?
Adela – dojrzała, spełniona kobieta, organizatorka życia domowego, poza domowego, finansistka, menadżer projektów.  Negocjatorka - mówią "gdzie diabeł nie może, tam Adele pośle". Dusza artystyczna, choć bez ujawnionych talentów plastycznych (rysować nie potrafię, malować też). Pedantka tolerująca "nieład artystyczny". Pełna sprzeczności, ciekawa, intrygująca...

5. Wieczorową porą...?
Delektuję się ciszą, która ogarnia nasze cztery kąty.

6. Największe marzanie...?
O moim największym marzeniu na dzisiaj piszę tutaj.

7. Ulubiona pora roku...?
Lato - słońce, deszcz, wakacyjny luz. Kocham lato, mogłabym żyć w krainie wiecznego, umiarkowanego ciepła (bo jakiś wielkich upałów nie lubię).

8. Sposób na chandrę...?
Szycie na maszynie - zdecydowanie. Kiedy maszyna odmawia posłuszeństwa – alternatywą jest książka. Przed maszyną książka była pierwszym lekarstwem na chandrę, ale cóż "kobieta zmienną jest".

9. Najbardziej nie lubisz...?
Natki pietruszki - nie lubię jej w żadnej postaci, nie toleruję w żadnym daniu. O ile korzeń mi smakuje to natka już nie.

10. Kolor ścian w sypialni i kuchni...?
Sypialnia - "złamana" biel, kuchnia - "złamana" biel

11. Co robisz odpowiadając na pytania... ;)
Odpowiadam na pytania.


Po odpowiedzi na pytania zadane przez Nominującą, przychodzi czas na ułożenie swoich pytań do osób, których blogi wyróżniam. Jak dobrze zrozumiałam, blogów wyróżnić należy jedenaście. Przedstawiam zatem moje pytania:
  1. Kawa czy herbata?
  2. Dzień czy noc?
  3. Miasto czy wieś?
  4. Samochód czy autobus?
  5. Góry czy morze?
  6. Książka czy film?
  7. Kino czy telewizor?
  8. Na szpilkach czy na płaskim?
  9. Spódnica czy spodnie?
  10. Farbowane czy naturalne?
  11. W makijażu czy bez?
Do zabawy chciałabym zaprosić osoby, których blogi odwiedzam i podczytuję regularnie, mniej regularnie, sporadycznie. Blogi, które lubię i cenię.  Jest ich znacznie więcej, ale jakoś musiałam wybrać, więc tym razem takie zestawienie jak niżej. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli moje zaproszenie będzie dla Was przyjemnością i zechcecie podzielić się ze mną oraz z innymi odpowiedziami na zadane wyżej pytania. Jeżeli nie lubicie takich zabaw to może chociaż na Waszej twarzy pojawi się uśmiech? Blogi w kolejności przypadkowej:

1. FiraNNa szyje
2. Szuflada w bloku
3. No to szyjemy
4. Pola Erratyjskie
5. Życie i szycie
6. Tysiąc powodów
7. Yogoshka Art
8. Zaszewka
9. Vayle by me
10. Pomiędzy igłą, a nitką
11. Magdiczkowe szycie

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Skrzydaltej Chatce A.J. za wyróżnienie.


20 komentarzy:

  1. Adelo droga! Dziękuję Ci bardzo za nominację (za poprzednią także :) ) - i ta ostatnia i teraz ta są na mojej (długaśnej już) liście "do zrobienia", ale jeśli nie masz nic przeciwko - musi to poczekać, bo się nie wyrabiam ostatnio z niczym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam, poczekam:) i jak widzę się doczekałam:) Dziękuję za udział w zabawie:)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo. Jest mi ogromnie miło.
    Jeśli pozwolisz to tutaj odpowiem na pytania:
    1. Kawa czy herbata?
    herbata
    2. Dzień czy noc?
    wieczór
    3. Miasto czy wieś?
    małe miasteczko
    4. Samochód czy autobus?
    samotnie autobus, z rodziną samochód
    5. Góry czy morze?
    morze, choć ze względu na miejsce zamieszkania częściej wyjeżdzam w góry
    6. Książka czy film?
    książka
    7. Kino czy telewizor?
    kino, ale jednak częściej książka :)
    8. Na szpilkach czy na płaskim?
    na płaskim
    9. Spódnica czy spodnie?
    spodnie
    10. Farbowane czy naturalne?
    farbowane
    11. W makijażu czy bez?
    w :) ale delikatnym

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie. Cieszę się bardzo. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, aby odpowiedzi były tutaj. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję Adelo za wyróżnienie :) To moje pierwsze.
    Na pytania oczywiście odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że przyjęłaś zaproszenie. Jest mi niezmiernie miło i cieszę się, że mogłam być tą pierwszą, która wyróżnia. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie wiem, czym sobie zasłużyłam:-))). Co ja mam teraz wykonać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu - lubię jak piszesz:) Widzę, że już na blogu odpowiedzi dałaś, więc nie muszę pisać, co masz wykonać:)

      Usuń
  5. Już odpowiedziałam na pytania. Jeszcze raz dziękuję:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję. Cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie:)

      Usuń
  6. Dziękuję Ci ślicznie za nominację :) Jest mi niezmiernie miło, że podoba Ci się mój blog :) Z chęcią pociągnę grę dalej, ale za jakiś czas, bo sporo postów już szykuję ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vayle, proszę:) i to ja dziękuję, że masz ochotę na zabawę.

      Usuń
  7. Ja również dołączam się do podziękowań i oczywiście dołączam do zabawy :))) Cieszę się każdą osobą, której podoba się mój blog, a jak jeszcze dostaję taką nagrodę, to już w ogóle jestem w 7-mym niebie :)Myślę, że za kilka dni dodam post o wyróżnieniu :) Dziękuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, kiedy mogę sprawić radość. Dziękuję za odpowiedź na zaproszenie. Czekam na odpowiedzi tak długo jak trzeba:)

      Usuń
  8. Wzruszyłam się czytając odpowiedz na pierwsze pytanie :) Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za nominację. Miło mi było bardzo wziąć w niej udział.

      Usuń
  9. Adela, bardzo dziękuję po raz drugi za wyróżnienie :) teraz chyba mnie namówiłaś i chętnie odpowiem na pytania :) choć z natury jestem skryta, tzn. wolę słuchać, niż mówić, a jak mówię to zdjęciami, bo tu nic nie jest dosłowne :) jeszcze raz dziękuję i idę szykować posta ;p
    ps. bardzo jestem ciekawa co z Twoją maszyną do szycia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Karola bardzo się cieszę, że się skusisz:)
    Maszyna...hm....szyje sobie albo nie szyje:) Ja staram się dzisiaj dokończyć moją nową pracę, ale Ksawery mi krzyżuje plany. Jest prąd...nie ma prądu...jest prąd...nie ma prądu...
    A w poniedziałek idę na polowanie do Lidla:) Mikołaj wysłuchał mojej prośby i dostałam bon na zakup maszyny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Adelo, dziekuje za nominacje, cieszy mnie, ze do mnie zagladasz i do tego doceniasz, to co robie.
    W ten week-end obiecalam sobie, zajme sie wyroznieniami, ktore dostalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kamysiu:) A zaglądać do Ciebie bardzo lubię:)

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP