stycznia 10, 2014

Blog Roku 2013

Zrobiłam to! Zgłosiłam swój blog do konkursu Blog Roku 2013 w kategorii "Pasje i Zainteresowania". Raz się żyje:) 

Wczoraj pojawił się na blogu taki oto banerek (na prawym pasku), który po kliknięciu przekierowuje na stronę konkursu. O samym konkursie więcej przeczytać można na stronie Organizatora.

Sam konkurs to kilka etapów. 30 stycznia o godzinie 15.00 zacznie się decydujące starcie - GŁOSOWANIE SMS. To od niego zależy, które blogi przejdą do dalszej rozgrywki.

Zgłosiłam blog do konkursu, więc nie będę udawać, że nie zależy mi na głosach - zależy:) Jeżeli będziecie mieli ochotę zagłosować na mój blog to będzie mi bardzo miło:) 30 stycznia 2014 godzina 15.00 rozpoczyna się głosowanie. Trzymajcie kciuki:)

16 komentarzy:

  1. Powodzenia! Też biorę udział ;) Nic nie ryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem:) To jest nas dwie i jeszcze więcej:) Trzymam kciuki za nas obie:)

      Usuń
  2. Witam! Dziękuję za udział w moim candy!
    Bardzo proszę jeszcze o dołączenie do mojej witryny:)
    Tymczasem idę oglądać bloga:)a
    Marzena

    zapachlawendy75.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam do oglądania:) Do witryny już dołączyłam. Czekam na wyniki candy i z przyjemnością będę zaglądać częściej:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Lidia, dziękuję:) Do głównej nagrody w konkursie nie pretenduję:) - za młody ten blog, za krótko istnieje i w ogóle. Pomyślałam jednak, że fajnie wziąć udział a wielkim osiągnięciem dla mnie będzie przejście przez pierwszy etap - czyli głosowanie sms:)

      Usuń
    2. Zawsze to jakieś doświadczenie :) i moze zabawa?

      Usuń
    3. Tak, zabawa przede wszystkim i fantastyczne, nowe doświadczenie.

      Usuń
  4. trzymam kciuki!
    i będę głosować!
    no to na Galę trzeba będzie się wyszykować ;p

    ps. nawet nie wiedziałam, że jest taki konkurs (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karola:) Na Galę się wyszykuję jak trzeba będzie:) Tylko kto mi sukienkę uszyje????? Sama nie potrafię.....
      Ja też nie wiedziałam wcześniej, że jest taki konkurs - dowiedziałam się o nim zupełnie "przez przypadek" i postanowiłam, co postanowiłam:) Może też się skusisz - blogi wciąż można zgłaszać.

      Usuń
    2. Adelo, wielka gala pod koniec lutego, więc znając Twoje tempo wtedy już będziesz miała opanowane szycie najbardziej galowych/balowych kreacji!

      Usuń
    3. Kochana jesteś, ale tak szybka to chyba nie jestem:) To szycia sukienek czy też balowych kreacji to jeszcze daleka droga, ale apetyt na takie szycie też mam:)

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP