stycznia 21, 2014

Plany są, chęci są....co to będzie?

Sił na szycie nadal brak:( Ból mnie powala i z szycia nic nie będzie przez najbliższy czas. Wybieram się dzisiaj do dentysty na konsultację, bo chyba za długo mnie boli? Nawet jak nie za długo to zwyczajnie już nie mogę, nie daję rady, nie chce....Wrrrrrr! Nie sądziłam, że usunięcie zęba wiąże się z takim cierpieniem po...



Po porannej dawce leku przeciwbólowego miałam nawet plan na małe szycie, przygotowałam sobie materiały i wszystko, co niezbędne do mojego nowego projektu, ale niestety go nie dokończę dzisiaj. Może jutro....Ciekawa jestem czy się domyślacie, co może powstać z tych elementów, które są na zdjęciach:) 

 

8 komentarzy:

  1. Bardzo współczuję bólu. Nie mam pojęcie co ciekawego szykujesz :) Już nie mogę się doczekać nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjć wiem co czujesz ... samo wyrwanie zęba nie jest przyjemne a co dopiero ból po... całkiem możliwe jest, że może zapalenie jakieś czy coś w tym stylu ... :( a co do materiałów to chyba będzie portfelik ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfelik???? Fajny pomysł - uwzględnię go w przyszłości:) Teraz jednak o portfeliku zupełnie nie myślałam. Dziękuję:)

      Usuń
  3. Nie chciałam Cię wcześniej martwić, że po usunięciu ból może trochę potrwać. Bo miałam nadzieję, że Ci przejdzie. Skonsultować u dentysty nie zaszkodzi, z zębami zawsze kłopot :(
    A co będziesz szyła? Nie wiem, może sukienkę dla tildowego króliczka? Albo piórnik jakiś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, trzeba było mnie zmartwić:) Jestem po konsultacji, dostałam lekarstwo i czuję poprawę. Wracam do stanu używalności:) Dziękuję!
      Piórnik - nie:) Sukienka dla króliczka - o bardzo chciałabym uszyć sukienkę i króliczka, bo córcia już jakiś czas temu mnie o siostrę dla Fredka prosiłam.....

      Usuń
  4. Hmmm, ja nie wiem co to będzie ale czekam ze zniecierpliwieniem! Kolory super, na pewno powstanie coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ola O-Ż:) Post niedługo będzie a czy powstanie coś fajnego to sama zobaczysz i ocenisz. Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP