lutego 23, 2014

Na zakupy i The Liebster Blog


Ostatnio szyłam sporo poszewek na poduszki, więc postanowiłam uszyć coś innego. Zachęcona sukcesem uszytą torbą (informacje jak uszyć torbę znajdziecie tutaj), postanowiłam uszyć kolejny egzemplarz. Lekko zmodyfikowany, lekko inny. Ta nowa torba jest zdecydowanie mniejsza od poprzedniej, bo jej przeznaczenie ma być inne:)


Torba jest dwustronna, ale nie będę jej używać z obu stron. Dlatego na jej uszycie użyłam białą bawełnę z Panią oraz granatowy materiał z zasłonki:) Nowością jest to, że na "pleckach" torby wszyłam kieszonkę zapinaną na zamek. Środek to również granatowa tkanina z zasłony. Torba jest prosta, bez zbędnych udziwnień. Ot, zwyczajna, codzienna...Jedynym akcentem jest rysunek na przodzie.


 Korzystając z okazji tworzenia tego wpisu, chciałabym podziękować Reniari z bloga Creaturra za wyróżnienie i nominację w zabawie The Liebster Blog. Jak zwykle jest to dla mnie bardzo miłe uczucie, kiedy zostaję nominowana. Zabawa wymaga odpowiedzi na pytania zadane przez osobę, która nominuje. Oto pytania Reniari i moje odpowiedzi:
1. Jak zaczęło się Twoje blogowanie?
Zwyczajnie. Siadłam do maszyny i pomyślałam, że zacznę opisywać to, z czym się zmagam. Był impuls, było działanie, powstał blog i tak się zaczęło i trwa...
 
2. Skąd czerpiesz inspiracje?

Inspiracje do szycia czerpię przede wszystkim z mojej głowy:) Mam sporo wyobrażeń odnośnie rzeczy, które chciałabym uszyć i bazując na tym, co już potrafię oraz na tym, co w głowie - powstają moje rzeczy. Oglądam również sporo "uszytków" w sieci, głównie na serwisach zagranicznych. To, co zobaczę miksuje się z tym, co w mojej głowie i tak to jest:)

3. Kawa czy herbata?

Kawa, zdecydowanie kawa:)

4. Ulubiony gatunek filmowy/reżyser/aktor/ aktorka.
Nie mam tutaj faworytów. Filmy oglądam (jak oglądam, bo czasu mało) w zależności od nastroju. Jak mnie wciągnie to nie ma dla mnie znaczenia kto w nim gra, kto wyreżyserował.

5. Jeśli słuchasz, czego/kogo najczęściej?

Najczęściej słucham radio i to, co w nim akurat jest nadawane. Jak mam możliwość sama wybrać i zdecydować to z przyjemnością włączam Grechutę, Stare Dobre Małżeństwo, Depeche Mode, Rynkowski...

6. Chciałabym osobiście poznać...

Nie zastanawiałam się nad tym...Tych, których chciałam już nie żyją a nowych osób jeszcze nie ma.

7. Lubię...
Dużo rzeczy lubię...Lubię "grzebać" w ogródku, lubię szyć, lubię podróżować, lubię pokonywać trudności, lubię wyzwania...

8. Gafa życia.

Chyba jest przede mną:)

9. Chciałabym pojechać do...

Moje marzenie od lat - Tajlandia.

10. Najlepsze wakacje spędziłam w...

Chorwacja - z rodziną, przyjaciółmi, w pięknym domu nad brzegiem morza...

11. Ulubiony trunek.

Z trunków wysokoprocentowych lubię Tequilę:) koniecznie z cytryną. Lubię też nalewki domowej roboty, szczególnie, gdy się nimi raczę w miłym towarzystwie - np. moją Sąsiadeczką zza płotu, którą pozdrawiam:)



Życząc miłęj końcówki niedzieli, pozdrawiam.



19 komentarzy:

  1. Świetna torba i rysunek jest mega! Jak go zrobiłaś? Taki materiał, czy sama stworzyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba :) Cały czas zadziwia mnie tempo Twojego szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tilliouu za wolno czy za szybko?:) Ostatnio miałam maszynowy luz, bo wirusy rządziły:)

      Usuń
  3. Bardzo ładna ta torba. Pomysł z "Panią" świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca grafika! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle bardzo ładnie :) Torba idealna, a ta bawełna jest świetna. Potrafisz dobrze przemyśleć swoje projekty i wychodzą z nich naprawdę piękne rzeczy :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I gratuluję kolejnego wyróżnienia!!!

      Usuń
    2. Dziękuję FirAnna:) To dla mnie wielki komplement:)

      Usuń
  6. Super torba. Postanowiłam uszyć torbę ale póki co walczę z moją nowa maszyna , na której zwyczajnie nie potrafię nawlec nici!! :-( fajny blog - bede zaglądać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś poradzimy z Twoją maszyną? Ja też na początku miałam problem z nawleczeniem. Napisz jaką masz maszynę a może uda mi się Ci pomóc?

      Usuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za ciepłe i miłe słowa. Cieszę się, że Wam się podoba to, co szyję. Szykuję coś nowego, więc za jakiś czas pokażę. Dzisiaj maszynowy luz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chorwacja była również miejsce naszej podróży poślubnej :) Pięknie tam :)))
    Gratuluję kolejnego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja podróż poślubna też w Chorwacji była:) Dziękuję

      Usuń
  9. od czego tu zacząć ;)
    ... do Tajlandii pojechała kiedyś Bridget Jones i wszyscy wiemy, jak to się skończyło ;p
    czy na nowej torbie, ta babeczka, to jesteś Ty?
    bo jakoś tak mam, że zawsze próbuję sobie wyobrazić osobę, z którą mam kontakt :D
    torba, jak zwykle git! podoba mi się, że "zasłonki" nie przesłoniły grafiki :))))
    ps. jak będziecie w Sz-nie to zapraszamy na pizzę, obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Czy na torbie to ja? Hm......chyba nie:) Pizza - tak, tylko kiedy ja do Sz.. zawitam?

      Usuń
  10. Świetna grafika i doskonale wpasowała się w torbę,masz dobre wyczucie estetyki,brawo!:

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba wygląda naprawdę fajnie i dobrze, że jest ta kieszonka, bo zawsze się przydaje na telefon, czy dokumenty samochodowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP