kwietnia 14, 2014

Świąteczne dekoracje, czyli wianek wielkanocny na miarę:))))


Lubię Święta i czas, kiedy dom się zmienia, nabiera wiosennego i świątecznego klimatu. Ostatnio żyję w niedoczasie, ale musiałam wygospodarować czas na przygotowanie dekoracji świątecznych. Wszystkich zaplanowanych ozdób nie udało mi się jeszcze zrobić, ale mam przecież jeszcze kilka dni:)))) Małą chwilkę wykradłam w weekend i powstały wieńce wielkanocne. Ot i znowu do maszyny nie usiadłam.... Wiosna i czas przed Świętami jakoś pochłania mnie na tyle, że wolnych chwil na szycie brak. Zamierzam to nadrobić w najbliższym czasie - obiecuję, bo sama już za tworzeniem troszkę tęsknię.....


Wieńce "szyte są na miarę" - takie moje, w żadnym sklepie ich znaleźć nie można:) W sobotę kupiłam w pobliskiej hurtowni składniki-dodatki niezbędne do przygotowania wieńcy a komponowanie i tworzenie to już praca samodzielna. Kilka rzeczy (np, cudowne ptaszki porcelanowe) dostałam też od mojej Sąsiadeczki (pozdrawiam), która tworzenie dekoracji ma już za sobą. 

Uwielbiam rozłożyć na stole wstążki, wstążeczki, piórka, sizal, szpilki i wszelkie inne dodatki - kolorowe, wesołe - i komponować, układać, składać, planować aż do uzyskania efektu finalnego.

Wieńce powstały trzy - każdy inny, choć tematem przewodnim są jajka:) Chciałam aby utrzymane były w tonacji fioletowej, więc dodatki właśnie są w tej palecie barw. Uważam, że efekt uzyskałam dokładni taki jak zaplanowałam.  Ja jestem zadowolona z pracy a Wy oceńcie sami:) Przede mną jeszcze stroiki na świąteczny stół i kilka małych drobiazgów. Czy Wy również stroicie swoje domy na wiosenne święta?

















18 komentarzy:

  1. Badzo ładne wianki:-) Też już wyjęłąm moje ozdoby w większości szyte własnoręcznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory iście optymistyczne :) Uwielbiam wszelkie wstążeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Adelo, istne cudeńka... wiosna! święta!
    Pozdrawiam gorąco,
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszły :) U mnie jeszcze wszystko pochowane, ale w najbliższych dniach na pewno trzeba będzie coś wymyśleć wielkanocnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))) Dekoracje na Wielkanoc są dla mnie tak samo ważne jak na Boże Narodzenie:)

      Usuń
  5. Wiosennie tu u Ciebie...:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna, wiosna wszak wszędzie więc i u mnie zawitała:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Oh jakie śliczne <3 i do tego w moich kolorkach :) Z chęcią bym Ci je podwędziła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny :)
    Kolejny talent ujawniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to za dużo powiedziane:) ale dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba

      Usuń
  8. Ale ładne! Rzeczywiście takie niespotykane (co jest komplementem). Podziwiam Cię za zdolności manulano-koncepcyjne. Bardzo ładne te rzeczy wymyślasz. Ja nie wiem, jak to z moimi dekoracjami będzie. Wczoraj wreszcie wróciłam do domu i teraz, zamiast przygotowywać się do świąt, czeka mnie rundka po urzędach wnioskując o nowy dowód osobisty, prawo jazdy i cała masa innych spraw urzędniczo-policyjnych po tym jak dwie s.... ukradły mi portfel w Rzymie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przykrości Cię spotkały w Rzymie. Przykre. Teraz rzeczywiście będziesz miała kilka dobrych dni wyjętych na dopilnowanie spraw i poskładanie wniosków. Powodzenia i życzę, aby sprawnie poszło.

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP